Foxrally.pl zaprasza do zweryfikowania osiągów swojego samochodu na hamowni obciążeniowej Dyno Project 4WD. Jest to najlepsza hamownia obciążeniowa w Warszawie (hamownia obciążeniowa pozwala znacznie lepiej odzwierciedlić warunki rzeczywiste niż hamownia inercyjna).
Oferujemy Państwu bardzo precyzyjne pomiary i strojenie samochodów cywilnych jak i sportowych.
Dostępne są:
-
pomiar mocy i momentu obrotowego
-
pomiar obciążeniowy lub inercyjny
-
pomiar FWD, AWD, RWD
-
pomiar AFR i Boost
-
bardzo wydajny nawiew (max. ponad 20m3/s!!!)
Cennik:
-
Strojenie ECU:
-
Porsche Turbo od 4000pln,
-
Subaru WRX 01-07 i STi 01-07 2000pln,
-
Mitsubishi EVO VII/VIII/IX 2000pln,
-
Honda/Hondata 900-1200pln,
-
Dodatkowo:
-
+ 300 pln za procedurę startu w Subaru,
-
Pomiar mocy na rolkach:
-
4x4 200pln,
-
oś przednia 150pln,
-
dodatkowy pomiar „AFR” podczas „wybiegu” 30pln,
-
dodatkowy pomiar „boost” podczas „wybiegu” 20pln,
-
Wszystkie pomiary są wykonywane 3 razy (są 3 wybiegi) aby pomiar był wiarygodny i powtarzalny.
-
3. Chip-tuning 900-1500*pln:
*Cena dotyczy usługi chip-tuningu dla jednego samochodu wraz z pomiarami na naszej hamowni.
** Niektóre auta posiadają blokadę w komputerze, wtedy cena oraz czas może ulec zmianie.
Czas wykonania usługi: 1-8 godz. (w zależności od samochodu).
Zalety:
-
większa moc silnika
-
większy moment obrotowy dostępny w całym zakresie obrotów
-
mniejsze spalanie paliwa
Przykładowe przyrosty:
-
Audi A3 1.8 20V Turbo 150 KM 210 Nm
przyrost ok. 45 KM i 70 Nm
-
Audi A3 1.9 TDI 105 KM 250 Nm
przyrost ok. 35 KM i 70 Nm
-
Audi A4 1.9 TDI 130 KM 320 Nm
przyrost ok. 45 KM i 70 Nm
-
Audi A4 2.0 TDI 140 KM 320 Nm
przyrost ok. 40 KM i 75 Nm
-
Audi A6 2.0 TDI 170 KM 350 Nm
przyrost ok. 35 KM i 70 Nm
-
Audi A6 3.0 TDI 240 KM 500 Nm
przyrost ok. 50 KM i 100 Nm
-
Audi A8 4.2 TDI 326 KM 660 Nm
przyrost ok. 55 KM i 140 Nm
-
Audi TT 1.8 Turbo 180 KM 235 Nm
przyrost ok. 45 KM i 60 Nm
W przypadku zapytań proszę o maila: strojenie@foxrally.pl
|