.01 GŁÓWNA .02 O NAS .03 OFERTA .04 PROJEKTY .05 IMPORT CZĘŚCI .06 WYNAJEM .07 STROJENIE/CHIP .08 AKTUALNOŚCI .09 FLOTA .010 KONTAKT
PROJEKTY

Projekt "Astra OPC Gr. A RPP"

 

Opis:
  • Opel Astra OPC
  • rok produkcji: 2001
  • przebieg 70.000
  • Rok budowy 2012
  • Gr. A

Modyfikacje:

 

  • skrzynia kłowa 5 biegowa
  • szpera płytkowa Gripper
  • zawieszenie- Ohlins Tarmac 3 way
  • Ohlins sprężyny szutrowe (dodatkowo)
  • gumy zawieszenia- wymienione na twarde homologowane
  • hydrauliczy ręczny
  • kolektor Whilwood
  • wszystkie przewody – BF Goodrige
  • długie szpilki w zwrotnicach ARP
  • elektoronika- DTA
  • DASH + Data logger + GPS
  • wyświetlacz biegów
  • Peltor
  • deska – folk
  • fotele – sparco pod Hans
  • pasy – Sparco
  • siatka na kaski Sparco
  • pas do kół OMP
 


 

Projekt "EVO - Czarny"

Opis:
  • Mitsubishi Lanser EVO IX
  • rok produkcji: 2007
  • przebieg 45.000

Modyfikacje:

  • mapa 385km
  • kompletny wydech od turbo (HKS Drager)- bez kata
  • pompa paliwa (Walbro)
  • orurowanie FMIC (HKS)
  • by-pass RS - dogięty
  • Navi 2din
  • Alkanatara- deska, kierownica, boczki

Honda EP3 Gr. N (przygotowana do RSMP)

 

Opis:
  • Honda Civic Type R Gr. N
  • rok produkcji: 2004
  • przebieg 70.000
  • Rok budowy 2011
  • Vce Mistrz Polski 2012r w klasie N8 (RSMP)

Modyfikacje:

  •  pełny kit jdm (silnik + kolektor wydechowy + kolektor ssący)
  •  poduszki pod silnik – aluminiowe JAS
  •  skrzynia kłowa 5 biegowa
  •  główne przełożenie 6.333
  •  szpera płytkowa KAAZ
  •  poduszki do skrzyni – aluminiowe JAS
  •  zawieszenie- Ohlins Tarmac 3 way
  •  Ohlins sprężyny szutrowe (dodatkowo)
  •  gumy zawieszenia- wymienione na twarde homologowane
  •  tylny stabilizator jdm
  •  hydrauliczy ręczny
  •  pompki AP Racing
  •  kolektory Whilwood
  •  wszystkie przewody – BF Goodrige
  •  długie szpilki w zwrotnicach ARP
  •  elektoronika- Hondata KPro
  •  shift light Omex
  •  wyświetlacz biegów
  •  Peltor
  •  deska – folk
  •  fotele – sparco pod Hans
  •  pasy – Sparco
  •  siatka na kaski Sparco
  •  pas do kół OMP
 



 

Projekt "EVO X"

 

Opis:
  • Mitsubishi Lanser EVO X
  • rok produkcji: 2008
  • przebieg 40.000

Modyfikacje:

  • mapa
  • kompletny wydech
  • pompa paliwa (Walbro)
  • by-pass RS
  • Sprzęgło AP Racing

Projekt "Forester"

 

Opis:
  • Subaru Forester XT EJ25
  • rok produkcji: 2006
  • przebieg 60.000

Modyfikacje:

  • mapa
  • kompletny wydech
  • pompa paliwa (Walbro)
  • orurowanie FMIC
  • Chiński FMIC
  • Chińskie turbo :-)
  • Tial

Projekt "JJ motorsport - Honda"

 

Opis:
  • Honda Civic Type R Gr. N
  • rok produkcji: 2004
  • przebieg 50.000
  • Rok budowy 2012

Modyfikacje:

  • Elektronika KPro + procedura startu
  • Główne przełożenie 6.33
  • Szpera płytkowa Gripper
  • Poduszki pod silnik i skrzynię aluminiowe JAS
  • Japoński stabilizator
  • Wydech zgodny z zał. J + katalizator FIA
  • Zawieszenie HP Sport
  • Zestaw poliuretanów
  • Klatka Sparco Homologacja FIA (Max rozubudowana)
  • Buda przygotowana do sportu (obspawana )
  • Fotel Sparco Circuit II oraz OMP HTE
  • System gaśniczy Spraco
  • Hydrauliczny ręczny zgodny z homologacja gr N na 2 pompach
  • Wyświetlacz zmiany biegow z shift lightem
  • Deska Flok + Full Carbon
  • Interkom Peltor
  • Kierownica OMP Corsica
  • Pasy Sparco 6pkt pod Hans
     






 


Projekt "G1 EVO"

Mitsubishi Lancer Evo IX Gr. N
 
Silnik:   4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC
Elektronika silnika:   MoTeC M800
Elektronika dyfrów:   MoTeC MDC
Pojemność silnika:   1997 cm3
Moc maksymalna:    
Turbo:   zwężka 33 mm
Maksymalny moment:    
Przyspieszenie:    
Prędkość maksymalna:   220 km/h
Skrzynia biegów:   5-cio biegowa
Sprzęgło:   stalowe, suche, Ralliart
Napęd:   stały na cztery koła
Masa:   1350 kg
Zawieszenie:   Bilstein
Hamulce:   Seryjne + DS 2.11/ DS 1.11 + ciemne Brembo
Opony:   Michelin
Felgi:   Braid
Koła:   asfalt: 8x18", szuter: 7x15", śnieg: 5x16"
Zużycie paliwa:   70 l / 100 km w warunkach rajdowych
    25 l / 100 km na odcinku dojazdowym


Projekt "JJ motorsport"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg: 80.000
Koncepcja:

Była prosta, kompletny napęd wraz silnikiem z N10 Spec C został   zamontowany w  budzie  GC8. Która została uzbrojona w klatkę, pasy, carbony. Jednym słowem efektem finalnym jest bardzo mocna treningówka.

                                                                                                        

Modyfikacje:
  • zamontowana wydajniejsza pompa paliwa „Walbro”

  • Moc: 340 KM

  • Moment obrotowy: 420 Nm

  • Napęd: na cztery koła, aktywny dyferencjał

  • Zawieszenie: Bilstein

  • klatka

  • 3" pasy 4 punktowe SPARCO

  • kubełki SPARCO

  • flok deski

  • carbonowe boczki



Projekt "EVO"

Opis:
  • Mitsubishi Lanser EVO IX
  • rok produkcji: 2006                                                                                                                     
  • przebieg 80.000

Modyfikacje:

  • mapa GT360 (AutoGT)
  • kompletny wydech od turbo (HKS Drager)
  • pompa paliwa (Walbro)
  • by-pass RS
  • Big-Brake Kit (Stop-Tech)
  • Boost, EGT, temp. oil. (Defi)

 


Projekt "Silver"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1997
  • wersja: Nardi
  • przebieg: 170.000
Modyfikacje:
  • wydech: od turbo El-Tec 3` + tłumik końcowy "Supersprint"
  • pompa paliwa: Boshe
  • rozpórki: przednia górna "Sparco"
  • filtr powietrza: stożek "K&N"
  • szyby: zostały przyciemnione
  • styl: mały spojler zastapiony duzym + zmiana miejsca tablicy rejestracyjnej
Elektronika:
  • turbo timer "Greddy"
  • wskażnik "boost Greddy"
  • zamontowany: anti boost cut

Projekt "Red"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1998
  • przebieg: 120.000
Modyfikacje:
  • wydech: od turbo "Supersprint" po 3 miesiącach "custom by US"
  • pompa paliwa: Boshe
  • filtr powietrza: wkładka HKS
  • szyby: zostały przyciemnione
  • styl: mały spojler zastapiony duzym od wersji P1 + doszły chlapacze "Sparco"
  • rozpórka: przednia górna "Sparco" + tylna górna " Whiteline"
  • kolektor wydechowy: GT-Spec
  • turbo: VF-22
  • MBC
  • hamulce: przednie zostały wymienione na "kit Brembo 305mm" + wymienione tylne hamulce wraz z zwrotnicami z WRX`02
  • kierownica: seryjna została zastąpiona kierownicą "OMP" z obsadzeniem wraz z nabą "OMP"
  • zawieszenie: "proflex treningowy"
  • wnętrze: plastiki pomalowane jak w RB5
  • zewnątrz: przedni zderzak + lampy + gril + maska zostały zmienione na GT99
Elektronika:
  • turbo timer "Blitz"
  • wskażnik "Omori: boost, EGT, temp. oil." (wskażniki 52mm + daszek)
  • zamontowany: anti boost cut

Projekt "Wodnik"

Opis:
  • Subaru Impreza WRX
  • rok produkcji: 2001
  • przebieg: 170.000
Modyfikacje:
  • turbo vf43
  • różowe wtryski sti (565ccm)
  • pompa paliwowa "walbro"
  • trzportowy boost solenoid
  • intercooler "sti"
  • wydech 2,5'' z 3'' downpipe z szerokim kołnierzem
  • mapka na 300KM i 356Nm
Zawieszenie:
  • KYB AGX z regulacją twardości
  • sprężyny seria
  • grube stabilizatory cusco (przód i tył)
  • powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze
Hamulce:
  • kompletne hamulce od STI (złote brembo) przód i tył
  • klocki DS2500 ( z przodu chyba powoli się kończą)
  • z tyłu grube okładziny ręcznego (by używać z seryjną tarczą hamulcową)
Wnętrze:
  • środek z sti bugeye (folele, kanapa, boczki)
  • zegary z sti 2004 z shift light'em
  • radio z sti EU
  • wskaźniki STRI
  • mocowania pod pasy 4ro punktowe
Zewnętrze:
  • maska z sti z duzym wlotem
  • felgi 17'' BBS 5x100 (srebne) z Toyo R888
  • ewentualnie srebne ATS 17"" (zima)

Projekt "Wieniek"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg: 190.000
Modyfikacje:
  • tłoki: CP
  • korbowody: Eagle
  • panewki gówne i korbowodowe: ACL race
  • wydech: od turbo "Supersprint"
  • pompa paliwa: "Walbro"
  • szyby: zostały przyciemnione
  • styl: mały spojler zastapiony duzym od wersji P1
  • rozpórka: przednia górna "Sparco" + tylna górna " Whiteline"
  • MBC
  • hamulce: przednie zostały wymienione na STi 2005 326mm
  • kierownica: seryjna została zastąpiona kierownicą "OMP" z obsadzeniem wraz z nabą "OMP"
  • zawieszenie: KYB AGX
  • oznaczenia: seryjne zostały zastąpione oznaczeniami STi- pink
  • skrzynia i dyfer pochodzą od forestera (przełożenie 4,444)
 

Projekt "Bady"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1998
  • przebieg: 170.000
Modyfikacje:
  • blok EJ 25 (open-block)
  • korbowody STi
  • tłoki kute "CP bore 100mm"
  • turbo vf34
  • różowe wtryski sti (565ccm)
  • pompa paliwowa "walbro"
  • kolektor ssący "STi"
  • intercooler FMIC "Greddy"
  • wydech 2,5` by "MotoWydech"
  • mapka na 300KM i 500NM
  • głowice STi V.5 + wałki JUN
  • zegary "Greddy" 60mm (boost, egt, temp. oil) 
Zawieszenie:
  • KYB AGX z regulacją twardości
  • sprężyny seria
  • grube stabilizatory whiteline (przód i tył)
  • powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze "whiteline"

Projekt "Marcin B"

Opis:
  • Subaru Impreza WRX
  • rok produkcji: 2002
  • przebieg: 180.000
Modyfikacje:
  • przewody wodne/odma oleju wymienione na silikonowe przewody „Samco”
  • zawór upustowy „blow-off Forge”
  • wydech 2,5'' z 3'' downpipe z szerokim kołnierzem
  • wymieniony up-pipe na sportowy
  • zamontowana wydajniejsza pompa paliwa „Walbro”

Projekt "Black"

Opis:
  • Subaru Impreza STi SPEC D (discreet) limitowana wersja
  • rok produkcji: 2006
  • przebieg: 30.000
  • moc: 340KM i 550Nm
Modyfikacje:
  • turbo vf43
  • różowe wtryski sti (565ccm)
  • pompa paliwowa "walbro"
  • wydech 3" downpipe z szerokim kołnierzem (custom by KOCH.de)
  • up-pipe GT-SPEC (KOCH.de)
  • kolektor wydechowy GT-SPEC III (KOCH.de)
  • mapka na 340KM i 536Nm (samochód po strojeniu w firmie KOCH.de)
  • chłodnica oleju wraz z termostatem "Toser"
Zawieszenie:
  • tylne amortyzatory- wkłady zostały wymienione na wkład "bilstein"
  • śruby do regulacji pochylenia tylnych kół (whiteline) + geometria
Hamulce:
  • przednie i tylne klocki ceramiczne (Hawk)
  • metalowe przewody hamulcowe przód + tył (Goodridge)
  • BRAKE Support Master Cylinder aby pedał hamulca był zawsze twardy
Wnętrze:
  • radio z sti US (radio z możliwością czytania mp3 + zmieniarka)
  • wskaźnik doładowania/boost "Lamco"
  • mocowania pod pasy 4ro punktowe
Zewnętrze:
  • felgi 17" BBS (srebne)
  • wysoki spojler STi
  • brak oznaczeń STi
Napęd:
  • wyczynowe sprzęgło firmy EXEDY
  • Subframe (SLS) and rear differencial lockdown (DLS) firmy "Perrin"
  • Skrzynia biegów wymieniona na skrzynie od SPEC C. + tylni dyfer wraz z półosiami

 

XII. 2010 (kolejne modyfikacje)

  • kute tłoki Mahle
  • kute korbowody Pauter
  • panewki ACL Race
  • wzmocniony smok olejowy
  • szpilki ARP
  • nowy rozrząd

VI. 2011 (kolejne modyfikacje)

  • chłodnica oleju z termostatem Mocal
  • tylne amortyzatory KYB Ultra SR

 


Projekt "Waszka"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg: 150.000
Modyfikacje:
  • Etap1:
    Jednym z naszych pierwszych zadań było usprawnienie napędu. Postanowiliśmy więc zamontować (możemy być z tego dumni, iż jako jedni z pierwszych w Polsce ) napęd od STi2002.
    Zmiana dotyczyła wymiany następujących rzeczy:
    • wymiany skrzyni na STi 2002
    • wymiany sprzęgła na STi 2002
    • wymiana wysprzęglika na STi 2002
    • wymiana lewarka/cięgien na STi 2002
    • wymian dyfra na STi 2002
    • wymian i przebudowa półosiek przód i tył
    • wymian poduszki pod skrzynię na poduszkę od STi 2002
  • Etap 2:
    Naszym drugim zadaniem było ulepszenie silnika który miał mieć większą moc i miał być bezawaryjny. Postanowiliśmy zamontować kompletny silnik od STi 2002.
    Zmiana dotyczyła:
    • wymiany kompletnego silnika na silnik od STi 2002 (wraz z turbo, kolektorem ssącym, wtryskami, itd.)
    • wymiana seryjnego Ecu na Ecu od STi 2002 z licencją/programem Prodrive
    • przebudowa instalacji elektrycznej (połączenie wiązki od STi z wiązką od GT w jedną całość)

Projekt "W0 IIII"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
Subaru które trafiło do Nas było seryjnym samochodem po niewielkich przeróbkach wizualnych takich jak:
  • lampy przednie Clear
  • światła pozycyjne Clear + żarówki LED niebieskie
  • przednie kierunkowskazy Clear
  • przeciwmgielne Clear
  • boczne kierunkowskazy Clear
  • tylne szyby (bok i tył) przyciemnione
  • duży spojler STI
  • antena na środku dachu
  • teleskopy do maski TEIN

Ale nie tylko:

  • kolektor wydechowy BORLE
  • wydech przelotowy: downpipe 3″ + od turbo 3″ up-pipe
  • kierownica SPARCO zamszowa + naba - płyta pod silnik z duraluminium 6mm

Modyfikacje:

Naszym etapem pracy nad tym samochodem, była przekładka napędu wraz z wiązką i silnikiem od innego GT`ka (projekt "Bady") Polegało to na wymianie seryjnych elementów na:

  • Silnik:
    • blok RS 2,5
    • wał i korbowody STI
    • tłoki CP
    • głowice WRX
    • lekkie koła pasowe GFB
    • wiązka + komputer WRX ‘02
    • kolektor dolotowy z powiększonymi kanałami i usuniętymi klapkami WRX
    • pompa oleju COBB TUNING
  • Turbo:
    • IC TM STI Spec C + turbo VF43
  • Przeniesienie napędu:
    • wyczynowe sprzęgło 4-spiekowe + wzmocniony docisk
    • skrzynia kłowa PPG, z synchronizatorami, 5 bieg - standard
    • poduszka pod skrzynię STI
    • pompa sprzęgła STI
  • Paliwo:
    • pompa Walbro 255 + wtryski STI
  • Układ kierowniczy:
    • krótka maglownica STI 2005 + gumy mocujące do maglownicy POWERFLEX
  • Ale nie tylko:
    • tylne lampy Clear JDM STI
    • montaż TT Greddy
    • montaż wskaźników (boost/egt/ciśnienie oleju) + elektroniczny pomiar temp.oil
    • dodatkowy włącznik wiatraka chłodnicy
    • dolna (kratownica pod silnik) WHITELINE
    • rozpórka tylna WHITELINE
    • stabilizator przedni WHITELINE
    • anty-lift WHITELINE
    • stabilizator tylni WHITELINE
    • łączniki stabilizatora WHITELINE
    • mocowanie tylnej belki POWERFLEX
    • śruby do regulacji kąta pochylenia tylnych kół
    • montaż 3 calowych pasów bezpieczeństwa

Projekt "Fantazja-Mocy/Foxrally.pl"

Opis:
  • Subaru Impreza STi
  • rok produkcji: 2006
  • przebieg 50.000

Modyfikacje:

Projekt "wspólny" zrealizowany wraz z kolegami z Fantazji-Mocy w ich warsztacie.

  • Silnik:
    • kute tłoki "Mahle"
    • nowy wał STI
    • kute korbowody "Eagle"
    • panewki ori
    • pompa oleju STi
    • program zrobiony przez "Poniedziałka"
  • Turbo:
    • IC TM STI Spec C
  • Przeniesienie napędu:
    • wyczynowe sprzęgło "exedy"
  • Paliwo:
    • pompa Walbro 255
  • Ale nie tylko:
    • montaż wskaźników (boost/egt/ciśnienie oleju) "TOSER"
    • rozpórka tylna WHITELINE
    • rozpórka przednia "Sparco"
    • stabilizator przedni "Perrin"
    • stabilizator tylni "Perrin"
    • łączniki stabilizatora przód i tył "Perrin"
    • montaż przednich kubełkowych foteli "Sparco"
    • montaż 3 calowych pasów bezpieczeństwa

Projekt "ECU-PERFORMANCE/Foxrally.pl"

Opis:
  • Subaru Impreza STi
  • rok produkcji: 2006
  • przebieg 180.000

Modyfikacje:

Projekt "wspólny" zrealizowany wraz z kolegami z Ecu-Performance w ich warsztacie.

Ale również podziękowania dla Carfita za pomocy przy tym projekcie.

  • Silnik:
    • kute tłoki "Mahle"
    • nowy wał STI
    • kute korbowody "Eagle"
    • panewki "ACL"
    • pompa oleju STi
  • Przeniesienie napędu:
    • docisk N-grupa
    • tarcza exedy
  • Paliwo:
    • pompa Walbro 255

Projekt "Marcin Badurski"

Opis:
  • Subaru Impreza STi
  • rok produkcji: 2005
  • wersja: Prodrive
  • przebieg 79.000

Modyfikacje:

  • dolot K&N
  • pełen przelot 3` z końcowym tłumikiem El-tec
  • blow off HKS
  • zegary: EGT, turbo, temperatura oleju
  • docisk N-grupa
  • sprzęgło Exedy
  • strojenie p. Mateusz B
  • obecnie 333hp i 401nm
  • 18 calowe felgi Prodrive
  • STi Wing STIFFI by Perrin
  • Przednie lampy przeciwmgłowe z RB5
  • Atrapa srebrna osłaniająca chłodnice wody z RB5

XII. 2011 (kolejne modyfikacje)

  • kute tłoki Mahle
  • wał STi EJ25
  • panewki ACL Race
  • pompa oleju STi08
  • nowy rozrząd

Projekt "Dyrektor"

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg 163.000

Modyfikacje:

  • Silnik:
    • poma WALBO 255
    • kute korbowody Eagle
    • kute tłoki Arias
    • panewki główne ACL Race
    • panewki korbowodowe ACL Race
    • głowice GT po obróbce
    • śruby ARP
    • wydajniejsza pompa oleju
    • turbosprężarka IHI FV-35 ( czyli seria STI 2.0 )
    • bov GREDDY type S
    • poduszki pod silnikiem STI
    • FMIC wykonany na zamówienie
    • świece NGK (platynowe)
    • wkładka K&N
    • olej silnikowy Motul
  • Wnętrze:
    • dodatkowe zegary na oryginalnym daszku subaru  ( ciś. doładowania + EGT + ciś. oleju)
    • turbo timer GREDDY
    • sportowa kierownica OMP
    • pedały SPARCO
  • Wydech:
    • układ wydechowy ze stali nierdzewnej, przelotowy 2,8" z catbackiem + custom 3 tłumik z dużą puszką
  • Strojenie:
    • SMT6 i dwie mapy 1 bar (ok. 240-250KM ) i 1.2 bara
  • Przeniesienie napędu:
    • sprzęgło EXEDY
    • short-shifter
  • Zawieszenie:
    • zawieszenie KYB AGX + Eibach Pro-Kit
    • przednia rozpórka górna + tylnia górna
    • elementy gumowe zawieszenia oryginały + częściowo powerflexa
  • Hamulce:
    • Przód – tarcza nacinana typu pływającego 330mm + zaciski 6 tłoczkowe
    • Tył Tarcze hamulcowe tył 290mm od WRX2006 razem z kompletnymi piastami itp.
    • przewody hamulcowe przód w stalowym oplocie
    • płyn hamulcowy Motul RBF600
  • Koła:
    • felgi ATS 7,5x17 w kolorze srebrnym

 


Projekt "Felix"

Paweł, przyjechał do Nas samochodem (Subaru Ipreza GT),  którą wcześniej jeździł "Kruk" (forum.subaru.pl).

Po pewnym czasie dostarczył do Nas swoje GT oraz STi 2002 UK.

Wypowiadając magiczne słowa: "wszystko z tego STi ma być w GT- ja chce mieć to tu".

I tak się zaczęła przygoda- swap STi do GT :-)

 

Opis:
  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg 160.000

Modyfikacje:

  • kompletny silnik z STi2002
  • turbo vf34
  • pompa paliwowa "walbro"
  • TMIC STi2002
  • 3'' układ wydechowy z szerokim kołnierzem custom by foxrally.pl
  • wiązka silnikowa i główna z STi02 wraz z ECU
  • pompa oleju STi
  • chłodnica wody jaki i Klimy + wiatraki z STi
  • przewody wodne, podciśnienia i ciśnienia oraz odma wymienione na silikonowe
  • modyfikacja seryjnej odmy by foxrally.pl
  • mapka
  • maglownica STi EU

Zawieszenie:

  • amortyzatory STi 2002
  • sprężyny seria
  • grube stabilizatory (przód i tył)
  • powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze

Hamulce:

  • kompletne hamulce STi przód i tył
  • klocki DS3000
  • metalowe przewody hamulcowe
  • brak ABS

Przeniesienie napędu:

  • poduszka pod skrzynię STI
  • skrzynia + cały napęd z STi2002
  • wzmocnione sprzęgło STi
  • modyfikowane tylne półosie

Wnętrze:

  • środek z bugeye STi2002 (kompletna deska) + alkantara
  • zegary STi 2005  (red)
  • fotele z STi2002
  • boczki zostały obszyte w kolorze tapicerki
  • dywan niebieski z STi2002
  • radio
  • wskaźniki + centralka Defi  (boost, egt, temp oil-red)
  • mocowania pod pasy 4ro punktowe
  • TT greddy

Zewnętrze:

  • felgi 17` STi złota
  • duży spojler od STi ver.5
  • zaślepki halogenów z STi ver.5
  • białe kierunkowskazy
  • większy wlot na masce + wlot boczny
  •  

Buda:

  • została reanimowana i pomalowana na nowo
Subaru po Kruku

Dostarczony STI 2002 UK przez Pawła

A tak to się odbywało:

Efekt finalny


Projekt "White"

Opis:

  • Subaru Impreza GT
  • rok produkcji: 1998                                                                                      
  • przebieg: 140.000

 

Modyfikacje:

  • turbo vf43
  • modyfikacja głowic od WRX`02  by foxrally.pl
  • modyfikacja kutych tłoków ARIAS by foxrally.pl
  • wał EJ25
  • blok EJ20
  • korbowody STi EJ25
  • panewki główne i korbowodowe ACL Race
  • uszczelka pod głowice Cometic
  • różowe wtryski sti (565ccm)
  • pompa paliwowa "walbro"
  • trzyportowy boost solenoid
  • FMIC custom by foxrally.pl
  • 3'' układ wydechowy z szerokim kołnierzem custom by foxrally.pl
  • tłumik końcowy HKS 
  • układ dolotowy by foxrally.pl (+ stożek K&N odizolowany termicznie)
  • przeniesiony akumulator i zbiorniczek na wodę do bagażnika
  • wiązka silnikowa i główna z WRX02 wraz z ECU
  • pompa oleju STi
  • kolektor dolotowy z powiększonymi kanałami i usuniętymi klapkami WRX
  • wydajniejsze wiatraki firmy „Spal”
  • przewody wodne, podciśnienia i ciśnienia oraz odma wymienione na silikonowe                                             
  • modyfikacja seryjnej odmy by foxrally.pl
  • przednia górna i dolna rozpórka
  • kolektor wydechowy + up-pipe „GT-spec” + thermo-tec
  • mapka ????

Zawieszenie:

  • amortyzatory STi 2002
  • sprężyny seria
  • grube stabilizatory (przód i tył)
  • powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze
  • śruby „whiteline” do ustawienia kątów tylnych kół

Hamulce:

  • kompletne hamulce od GT99 (po regeneracji)
  • klocki DS2500
  • metalowe przewody hamulcowe
  • brak ABS

Przeniesienie napędu:

  • sprzęgło 6 ramienne (spiek) + wzmocniony docisk
  • poduszka pod skrzynię STI Gr. N
  • skrzynia kłowa PPG tzn. „dog-box”

Wnętrze:

  • środek z bugeye (kompletna deska) + flok
  • zegary WRX
  • radio z STi`06 US
  • wskaźniki Toser (boost, egt, temp oil)
  • mocowania pod pasy 4ro punktowe
  • kierownica „OMP”

Zewnętrze:

  • felgi 18'' Prodrive  (lato)
  • ewentualnie srebne BBS 17"" (zima)
  • duży spojler od STi ver.5
  • tylne chlapacze
  • zaślepki halogenów z STi ver.5
  • lip spojler

Buda:

  • została przemalowana na biało
  • została wyczyszczona i opspawana P.Trela/Ireco
  • została wzmocniona w kilku miejscach


Oprócz dużych projektów, wykonujemy również zwykłe naprawy i prace serwisowe:

 

Copyright © 2010 by foxrally.pl
Wyłącz muzykę ewipo.pl