Projekt "Astra OPC Gr. A RPP"
Opis:
-
Opel Astra OPC
-
rok produkcji: 2001
-
przebieg 70.000
-
Rok budowy 2012
-
Gr. A
Modyfikacje:
-
skrzynia kłowa 5 biegowa
-
szpera płytkowa Gripper
-
zawieszenie- Ohlins Tarmac 3 way
-
Ohlins sprężyny szutrowe (dodatkowo)
-
gumy zawieszenia- wymienione na twarde homologowane
-
hydrauliczy ręczny
-
kolektor Whilwood
-
wszystkie przewody – BF Goodrige
-
długie szpilki w zwrotnicach ARP
-
elektoronika- DTA
-
DASH + Data logger + GPS
-
wyświetlacz biegów
-
Peltor
-
deska – folk
-
fotele – sparco pod Hans
-
pasy – Sparco
-
siatka na kaski Sparco
-
pas do kół OMP
|
|
|
Projekt "EVO - Czarny"
Opis:
-
Mitsubishi Lanser EVO IX
-
rok produkcji: 2007
-
przebieg 45.000
Modyfikacje:
-
mapa 385km
-
kompletny wydech od turbo (HKS Drager)- bez kata
-
pompa paliwa (Walbro)
-
orurowanie FMIC (HKS)
-
by-pass RS - dogięty
-
Navi 2din
-
Alkanatara- deska, kierownica, boczki
|
|
|
Honda EP3 Gr. N (przygotowana do RSMP)
Opis:
-
Honda Civic Type R Gr. N
-
rok produkcji: 2004
-
przebieg 70.000
-
Rok budowy 2011
-
Vce Mistrz Polski 2012r w klasie N8 (RSMP)
Modyfikacje:
-
pełny kit jdm (silnik + kolektor wydechowy + kolektor ssący)
-
poduszki pod silnik – aluminiowe JAS
-
skrzynia kłowa 5 biegowa
-
główne przełożenie 6.333
-
szpera płytkowa KAAZ
-
poduszki do skrzyni – aluminiowe JAS
-
zawieszenie- Ohlins Tarmac 3 way
-
Ohlins sprężyny szutrowe (dodatkowo)
-
gumy zawieszenia- wymienione na twarde homologowane
-
tylny stabilizator jdm
-
hydrauliczy ręczny
-
pompki AP Racing
-
kolektory Whilwood
-
wszystkie przewody – BF Goodrige
-
długie szpilki w zwrotnicach ARP
-
elektoronika- Hondata KPro
-
shift light Omex
-
wyświetlacz biegów
-
Peltor
-
deska – folk
-
fotele – sparco pod Hans
-
pasy – Sparco
-
siatka na kaski Sparco
-
pas do kół OMP
|
|
|
Projekt "EVO X"
Opis:
-
Mitsubishi Lanser EVO X
-
rok produkcji: 2008
-
przebieg 40.000
Modyfikacje:
-
mapa
-
kompletny wydech
-
pompa paliwa (Walbro)
-
by-pass RS
-
Sprzęgło AP Racing
|
|
|
Projekt "Forester"
Opis:
-
Subaru Forester XT EJ25
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg 60.000
Modyfikacje:
-
mapa
-
kompletny wydech
-
pompa paliwa (Walbro)
-
orurowanie FMIC
-
Chiński FMIC
-
Chińskie turbo :-)
-
Tial
|
|
|
Projekt "JJ motorsport - Honda"
Opis:
-
Honda Civic Type R Gr. N
-
rok produkcji: 2004
-
przebieg 50.000
-
Rok budowy 2012
Modyfikacje:
-
Elektronika KPro + procedura startu
-
Główne przełożenie 6.33
-
Szpera płytkowa Gripper
-
Poduszki pod silnik i skrzynię aluminiowe JAS
-
Japoński stabilizator
-
Wydech zgodny z zał. J + katalizator FIA
-
Zawieszenie HP Sport
-
Zestaw poliuretanów
-
Klatka Sparco Homologacja FIA (Max rozubudowana)
-
Buda przygotowana do sportu (obspawana )
-
Fotel Sparco Circuit II oraz OMP HTE
-
System gaśniczy Spraco
-
Hydrauliczny ręczny zgodny z homologacja gr N na 2 pompach
-
Wyświetlacz zmiany biegow z shift lightem
-
Deska Flok + Full Carbon
-
Interkom Peltor
-
Kierownica OMP Corsica
-
Pasy Sparco 6pkt pod Hans
|
|
|
Projekt "G1 EVO"
Mitsubishi Lancer Evo IX Gr. N |
|
Silnik: |
|
4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC |
Elektronika silnika: |
|
MoTeC M800 |
Elektronika dyfrów: |
|
MoTeC MDC |
Pojemność silnika: |
|
1997 cm3 |
Moc maksymalna: |
|
|
Turbo: |
|
zwężka 33 mm |
Maksymalny moment: |
|
|
Przyspieszenie: |
|
|
Prędkość maksymalna: |
|
220 km/h |
Skrzynia biegów: |
|
5-cio biegowa |
Sprzęgło: |
|
stalowe, suche, Ralliart |
Napęd: |
|
stały na cztery koła |
Masa: |
|
1350 kg |
Zawieszenie: |
|
Bilstein |
Hamulce: |
|
Seryjne + DS 2.11/ DS 1.11 + ciemne Brembo |
Opony: |
|
Michelin |
Felgi: |
|
Braid |
Koła: |
|
asfalt: 8x18", szuter: 7x15", śnieg: 5x16" |
Zużycie paliwa: |
|
70 l / 100 km w warunkach rajdowych |
|
|
25 l / 100 km na odcinku dojazdowym |
|
|
|
Projekt "JJ motorsport"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
-
przebieg: 80.000
Koncepcja:
Była prosta, kompletny napęd wraz silnikiem z N10 Spec C został zamontowany w budzie GC8. Która została uzbrojona w klatkę, pasy, carbony. Jednym słowem efektem finalnym jest bardzo mocna treningówka.
Modyfikacje:
-
zamontowana wydajniejsza pompa paliwa „Walbro”
-
Moc: 340 KM
-
Moment obrotowy: 420 Nm
-
Napęd: na cztery koła, aktywny dyferencjał
-
Zawieszenie: Bilstein
-
klatka
-
3" pasy 4 punktowe SPARCO
-
kubełki SPARCO
-
flok deski
-
carbonowe boczki
|
|
|
Projekt "EVO"
Opis:
-
Mitsubishi Lanser EVO IX
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg 80.000
Modyfikacje:
-
mapa GT360 (AutoGT)
-
kompletny wydech od turbo (HKS Drager)
-
pompa paliwa (Walbro)
-
by-pass RS
-
Big-Brake Kit (Stop-Tech)
-
Boost, EGT, temp. oil. (Defi)
|
|
|
Projekt "Silver"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1997
-
wersja: Nardi
-
przebieg: 170.000
Modyfikacje:
-
wydech: od turbo El-Tec 3` + tłumik końcowy "Supersprint"
-
pompa paliwa: Boshe
-
rozpórki: przednia górna "Sparco"
-
filtr powietrza: stożek "K&N"
-
szyby: zostały przyciemnione
-
styl: mały spojler zastapiony duzym + zmiana miejsca tablicy rejestracyjnej
Elektronika:
-
turbo timer "Greddy"
-
wskażnik "boost Greddy"
-
zamontowany: anti boost cut
|
|
|
Projekt "Red"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1998
-
przebieg: 120.000
Modyfikacje:
-
wydech: od turbo "Supersprint" po 3 miesiącach "custom by US"
-
pompa paliwa: Boshe
-
filtr powietrza: wkładka HKS
-
szyby: zostały przyciemnione
-
styl: mały spojler zastapiony duzym od wersji P1 + doszły chlapacze "Sparco"
-
rozpórka: przednia górna "Sparco" + tylna górna " Whiteline"
-
kolektor wydechowy: GT-Spec
-
turbo: VF-22
-
MBC
-
hamulce: przednie zostały wymienione na "kit Brembo 305mm" + wymienione tylne hamulce wraz z zwrotnicami z WRX`02
-
kierownica: seryjna została zastąpiona kierownicą "OMP" z obsadzeniem wraz z nabą "OMP"
-
zawieszenie: "proflex treningowy"
-
wnętrze: plastiki pomalowane jak w RB5
-
zewnątrz: przedni zderzak + lampy + gril + maska zostały zmienione na GT99
Elektronika:
-
turbo timer "Blitz"
-
wskażnik "Omori: boost, EGT, temp. oil." (wskażniki 52mm + daszek)
-
zamontowany: anti boost cut
|
|
|
Projekt "Wodnik"
Opis:
-
Subaru Impreza WRX
-
rok produkcji: 2001
-
przebieg: 170.000
Modyfikacje:
-
turbo vf43
-
różowe wtryski sti (565ccm)
-
pompa paliwowa "walbro"
-
trzportowy boost solenoid
-
intercooler "sti"
-
wydech 2,5'' z 3'' downpipe z szerokim kołnierzem
-
mapka na 300KM i 356Nm
Zawieszenie:
-
KYB AGX z regulacją twardości
-
sprężyny seria
-
grube stabilizatory cusco (przód i tył)
-
powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze
Hamulce:
-
kompletne hamulce od STI (złote brembo) przód i tył
-
klocki DS2500 ( z przodu chyba powoli się kończą)
-
z tyłu grube okładziny ręcznego (by używać z seryjną tarczą hamulcową)
Wnętrze:
-
środek z sti bugeye (folele, kanapa, boczki)
-
zegary z sti 2004 z shift light'em
-
radio z sti EU
-
wskaźniki STRI
-
mocowania pod pasy 4ro punktowe
Zewnętrze:
-
maska z sti z duzym wlotem
-
felgi 17'' BBS 5x100 (srebne) z Toyo R888
-
ewentualnie srebne ATS 17"" (zima)
|
|
|
Projekt "Wieniek"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
-
przebieg: 190.000
Modyfikacje:
-
tłoki: CP
-
korbowody: Eagle
-
panewki gówne i korbowodowe: ACL race
-
wydech: od turbo "Supersprint"
-
pompa paliwa: "Walbro"
-
szyby: zostały przyciemnione
-
styl: mały spojler zastapiony duzym od wersji P1
-
rozpórka: przednia górna "Sparco" + tylna górna " Whiteline"
-
MBC
-
hamulce: przednie zostały wymienione na STi 2005 326mm
-
kierownica: seryjna została zastąpiona kierownicą "OMP" z obsadzeniem wraz z nabą "OMP"
-
zawieszenie: KYB AGX
-
oznaczenia: seryjne zostały zastąpione oznaczeniami STi- pink
-
skrzynia i dyfer pochodzą od forestera (przełożenie 4,444)
|
|
|
Projekt "Bady"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1998
-
przebieg: 170.000
Modyfikacje:
-
blok EJ 25 (open-block)
-
korbowody STi
-
tłoki kute "CP bore 100mm"
-
turbo vf34
-
różowe wtryski sti (565ccm)
-
pompa paliwowa "walbro"
-
kolektor ssący "STi"
-
intercooler FMIC "Greddy"
-
wydech 2,5` by "MotoWydech"
-
mapka na 300KM i 500NM
-
głowice STi V.5 + wałki JUN
-
zegary "Greddy" 60mm (boost, egt, temp. oil)
Zawieszenie:
-
KYB AGX z regulacją twardości
-
sprężyny seria
-
grube stabilizatory whiteline (przód i tył)
-
powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze "whiteline"
|
|
|
Projekt "Marcin B"
Opis:
-
Subaru Impreza WRX
-
rok produkcji: 2002
-
przebieg: 180.000
Modyfikacje:
-
przewody wodne/odma oleju wymienione na silikonowe przewody „Samco”
-
zawór upustowy „blow-off Forge”
-
wydech 2,5'' z 3'' downpipe z szerokim kołnierzem
-
wymieniony up-pipe na sportowy
-
zamontowana wydajniejsza pompa paliwa „Walbro”
|
|
|
Projekt "Black"
Opis:
-
Subaru Impreza STi SPEC D (discreet) limitowana wersja
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg: 30.000
-
moc: 340KM i 550Nm
Modyfikacje:
-
turbo vf43
-
różowe wtryski sti (565ccm)
-
pompa paliwowa "walbro"
-
wydech 3" downpipe z szerokim kołnierzem (custom by KOCH.de)
-
up-pipe GT-SPEC (KOCH.de)
-
kolektor wydechowy GT-SPEC III (KOCH.de)
-
mapka na 340KM i 536Nm (samochód po strojeniu w firmie KOCH.de)
-
chłodnica oleju wraz z termostatem "Toser"
Zawieszenie:
-
tylne amortyzatory- wkłady zostały wymienione na wkład "bilstein"
-
śruby do regulacji pochylenia tylnych kół (whiteline) + geometria
Hamulce:
-
przednie i tylne klocki ceramiczne (Hawk)
-
metalowe przewody hamulcowe przód + tył (Goodridge)
-
BRAKE Support Master Cylinder aby pedał hamulca był zawsze twardy
Wnętrze:
-
radio z sti US (radio z możliwością czytania mp3 + zmieniarka)
-
wskaźnik doładowania/boost "Lamco"
-
mocowania pod pasy 4ro punktowe
Zewnętrze:
-
felgi 17" BBS (srebne)
-
wysoki spojler STi
-
brak oznaczeń STi
Napęd:
-
wyczynowe sprzęgło firmy EXEDY
-
Subframe (SLS) and rear differencial lockdown (DLS) firmy "Perrin"
-
Skrzynia biegów wymieniona na skrzynie od SPEC C. + tylni dyfer wraz z półosiami
XII. 2010 (kolejne modyfikacje)
-
kute tłoki Mahle
-
kute korbowody Pauter
-
panewki ACL Race
-
wzmocniony smok olejowy
-
szpilki ARP
-
nowy rozrząd
VI. 2011 (kolejne modyfikacje)
-
chłodnica oleju z termostatem Mocal
-
tylne amortyzatory KYB Ultra SR
|
|
|
Projekt "Waszka"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
-
przebieg: 150.000
Modyfikacje:
-
Etap1:
Jednym z naszych pierwszych zadań było usprawnienie napędu. Postanowiliśmy więc zamontować (możemy być z tego dumni, iż jako jedni z pierwszych w Polsce ) napęd od STi2002.
Zmiana dotyczyła wymiany następujących rzeczy:
-
wymiany skrzyni na STi 2002
-
wymiany sprzęgła na STi 2002
-
wymiana wysprzęglika na STi 2002
-
wymiana lewarka/cięgien na STi 2002
-
wymian dyfra na STi 2002
-
wymian i przebudowa półosiek przód i tył
-
wymian poduszki pod skrzynię na poduszkę od STi 2002
-
Etap 2:
Naszym drugim zadaniem było ulepszenie silnika który miał mieć większą moc i miał być bezawaryjny. Postanowiliśmy zamontować kompletny silnik od STi 2002.
Zmiana dotyczyła:
-
wymiany kompletnego silnika na silnik od STi 2002 (wraz z turbo, kolektorem ssącym, wtryskami, itd.)
-
wymiana seryjnego Ecu na Ecu od STi 2002 z licencją/programem Prodrive
-
przebudowa instalacji elektrycznej (połączenie wiązki od STi z wiązką od GT w jedną całość)
|
|
|
Projekt "W0 IIII"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
Subaru które trafiło do Nas było seryjnym samochodem po niewielkich przeróbkach wizualnych takich jak:
-
lampy przednie Clear
-
światła pozycyjne Clear + żarówki LED niebieskie
-
przednie kierunkowskazy Clear
-
przeciwmgielne Clear
-
boczne kierunkowskazy Clear
-
tylne szyby (bok i tył) przyciemnione
-
duży spojler STI
-
antena na środku dachu
-
teleskopy do maski TEIN
Ale nie tylko:
-
kolektor wydechowy BORLE
-
wydech przelotowy: downpipe 3″ + od turbo 3″ up-pipe
-
kierownica SPARCO zamszowa + naba - płyta pod silnik z duraluminium 6mm
Modyfikacje:
Naszym etapem pracy nad tym samochodem, była przekładka napędu wraz z wiązką i silnikiem od innego GT`ka (projekt "Bady") Polegało to na wymianie seryjnych elementów na:
-
Silnik:
-
blok RS 2,5
-
wał i korbowody STI
-
tłoki CP
-
głowice WRX
-
lekkie koła pasowe GFB
-
wiązka + komputer WRX ‘02
-
kolektor dolotowy z powiększonymi kanałami i usuniętymi klapkami WRX
-
pompa oleju COBB TUNING
-
Turbo:
-
IC TM STI Spec C + turbo VF43
-
Przeniesienie napędu:
-
wyczynowe sprzęgło 4-spiekowe + wzmocniony docisk
-
skrzynia kłowa PPG, z synchronizatorami, 5 bieg - standard
-
poduszka pod skrzynię STI
-
pompa sprzęgła STI
-
Paliwo:
-
pompa Walbro 255 + wtryski STI
-
Układ kierowniczy:
-
krótka maglownica STI 2005 + gumy mocujące do maglownicy POWERFLEX
-
Ale nie tylko:
-
tylne lampy Clear JDM STI
-
montaż TT Greddy
-
montaż wskaźników (boost/egt/ciśnienie oleju) + elektroniczny pomiar temp.oil
-
dodatkowy włącznik wiatraka chłodnicy
-
dolna (kratownica pod silnik) WHITELINE
-
rozpórka tylna WHITELINE
-
stabilizator przedni WHITELINE
-
anty-lift WHITELINE
-
stabilizator tylni WHITELINE
-
łączniki stabilizatora WHITELINE
-
mocowanie tylnej belki POWERFLEX
-
śruby do regulacji kąta pochylenia tylnych kół
-
montaż 3 calowych pasów bezpieczeństwa
|
|
|
Projekt "Fantazja-Mocy/Foxrally.pl"
Opis:
-
Subaru Impreza STi
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg 50.000
Modyfikacje:
Projekt "wspólny" zrealizowany wraz z kolegami z Fantazji-Mocy w ich warsztacie.
-
Silnik:
-
kute tłoki "Mahle"
-
nowy wał STI
-
kute korbowody "Eagle"
-
panewki ori
-
pompa oleju STi
-
program zrobiony przez "Poniedziałka"
-
Turbo:
-
Przeniesienie napędu:
-
wyczynowe sprzęgło "exedy"
-
Paliwo:
-
Ale nie tylko:
-
montaż wskaźników (boost/egt/ciśnienie oleju) "TOSER"
-
rozpórka tylna WHITELINE
-
rozpórka przednia "Sparco"
-
stabilizator przedni "Perrin"
-
stabilizator tylni "Perrin"
-
łączniki stabilizatora przód i tył "Perrin"
-
montaż przednich kubełkowych foteli "Sparco"
-
montaż 3 calowych pasów bezpieczeństwa
|
|
|
Projekt "ECU-PERFORMANCE/Foxrally.pl"
Opis:
-
Subaru Impreza STi
-
rok produkcji: 2006
-
przebieg 180.000
Modyfikacje:
Projekt "wspólny" zrealizowany wraz z kolegami z Ecu-Performance w ich warsztacie.
Ale również podziękowania dla Carfita za pomocy przy tym projekcie.
-
Silnik:
-
kute tłoki "Mahle"
-
nowy wał STI
-
kute korbowody "Eagle"
-
panewki "ACL"
-
pompa oleju STi
-
Przeniesienie napędu:
-
docisk N-grupa
-
tarcza exedy
-
Paliwo:
|
|
|
Projekt "Marcin Badurski"
Opis:
-
Subaru Impreza STi
-
rok produkcji: 2005
-
wersja: Prodrive
-
przebieg 79.000
Modyfikacje:
-
dolot K&N
-
pełen przelot 3` z końcowym tłumikiem El-tec
-
blow off HKS
-
zegary: EGT, turbo, temperatura oleju
-
docisk N-grupa
-
sprzęgło Exedy
-
strojenie p. Mateusz B
-
obecnie 333hp i 401nm
-
18 calowe felgi Prodrive
-
STi Wing STIFFI by Perrin
-
Przednie lampy przeciwmgłowe z RB5
-
Atrapa srebrna osłaniająca chłodnice wody z RB5
XII. 2011 (kolejne modyfikacje)
-
kute tłoki Mahle
-
wał STi EJ25
-
panewki ACL Race
-
pompa oleju STi08
-
nowy rozrząd
|
|
|
Projekt "Dyrektor"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
-
przebieg 163.000
Modyfikacje:
-
Silnik:
-
poma WALBO 255
-
kute korbowody Eagle
-
kute tłoki Arias
-
panewki główne ACL Race
-
panewki korbowodowe ACL Race
-
głowice GT po obróbce
-
śruby ARP
-
wydajniejsza pompa oleju
-
turbosprężarka IHI FV-35 ( czyli seria STI 2.0 )
-
bov GREDDY type S
-
poduszki pod silnikiem STI
-
FMIC wykonany na zamówienie
-
świece NGK (platynowe)
-
wkładka K&N
-
olej silnikowy Motul
-
Wnętrze:
-
dodatkowe zegary na oryginalnym daszku subaru ( ciś. doładowania + EGT + ciś. oleju)
-
turbo timer GREDDY
-
sportowa kierownica OMP
-
pedały SPARCO
-
Wydech:
-
układ wydechowy ze stali nierdzewnej, przelotowy 2,8" z catbackiem + custom 3 tłumik z dużą puszką
-
Strojenie:
-
SMT6 i dwie mapy 1 bar (ok. 240-250KM ) i 1.2 bara
-
Przeniesienie napędu:
-
sprzęgło EXEDY
-
short-shifter
-
Zawieszenie:
-
zawieszenie KYB AGX + Eibach Pro-Kit
-
przednia rozpórka górna + tylnia górna
-
elementy gumowe zawieszenia oryginały + częściowo powerflexa
-
Hamulce:
-
Przód – tarcza nacinana typu pływającego 330mm + zaciski 6 tłoczkowe
-
Tył Tarcze hamulcowe tył 290mm od WRX2006 razem z kompletnymi piastami itp.
-
przewody hamulcowe przód w stalowym oplocie
-
płyn hamulcowy Motul RBF600
-
Koła:
-
felgi ATS 7,5x17 w kolorze srebrnym
|
|
|
Projekt "Felix"
Paweł, przyjechał do Nas samochodem (Subaru Ipreza GT), którą wcześniej jeździł "Kruk" (forum.subaru.pl).
Po pewnym czasie dostarczył do Nas swoje GT oraz STi 2002 UK.
Wypowiadając magiczne słowa: "wszystko z tego STi ma być w GT- ja chce mieć to tu".
I tak się zaczęła przygoda- swap STi do GT :-)
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1999
-
przebieg 160.000
Modyfikacje:
-
kompletny silnik z STi2002
-
turbo vf34
-
pompa paliwowa "walbro"
-
TMIC STi2002
-
3'' układ wydechowy z szerokim kołnierzem custom by foxrally.pl
-
wiązka silnikowa i główna z STi02 wraz z ECU
-
pompa oleju STi
-
chłodnica wody jaki i Klimy + wiatraki z STi
-
przewody wodne, podciśnienia i ciśnienia oraz odma wymienione na silikonowe
-
modyfikacja seryjnej odmy by foxrally.pl
-
mapka
-
maglownica STi EU
Zawieszenie:
-
amortyzatory STi 2002
-
sprężyny seria
-
grube stabilizatory (przód i tył)
-
powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze
Hamulce:
-
kompletne hamulce STi przód i tył
-
klocki DS3000
-
metalowe przewody hamulcowe
-
brak ABS
Przeniesienie napędu:
-
poduszka pod skrzynię STI
-
skrzynia + cały napęd z STi2002
-
wzmocnione sprzęgło STi
-
modyfikowane tylne półosie
Wnętrze:
-
środek z bugeye STi2002 (kompletna deska) + alkantara
-
zegary STi 2005 (red)
-
fotele z STi2002
-
boczki zostały obszyte w kolorze tapicerki
-
dywan niebieski z STi2002
-
radio
-
wskaźniki + centralka Defi (boost, egt, temp oil-red)
-
mocowania pod pasy 4ro punktowe
-
TT greddy
Zewnętrze:
-
felgi 17` STi złota
-
duży spojler od STi ver.5
-
zaślepki halogenów z STi ver.5
-
białe kierunkowskazy
-
większy wlot na masce + wlot boczny
-
Buda:
-
została reanimowana i pomalowana na nowo
|
Subaru po Kruku
Dostarczony STI 2002 UK przez Pawła
A tak to się odbywało:
Efekt finalny
|
|
Projekt "White"
Opis:
-
Subaru Impreza GT
-
rok produkcji: 1998
-
przebieg: 140.000
Modyfikacje:
-
turbo vf43
-
modyfikacja głowic od WRX`02 by foxrally.pl
-
modyfikacja kutych tłoków ARIAS by foxrally.pl
-
wał EJ25
-
blok EJ20
-
korbowody STi EJ25
-
panewki główne i korbowodowe ACL Race
-
uszczelka pod głowice Cometic
-
różowe wtryski sti (565ccm)
-
pompa paliwowa "walbro"
-
trzyportowy boost solenoid
-
FMIC custom by foxrally.pl
-
3'' układ wydechowy z szerokim kołnierzem custom by foxrally.pl
-
tłumik końcowy HKS
-
układ dolotowy by foxrally.pl (+ stożek K&N odizolowany termicznie)
-
przeniesiony akumulator i zbiorniczek na wodę do bagażnika
-
wiązka silnikowa i główna z WRX02 wraz z ECU
-
pompa oleju STi
-
kolektor dolotowy z powiększonymi kanałami i usuniętymi klapkami WRX
-
wydajniejsze wiatraki firmy „Spal”
-
przewody wodne, podciśnienia i ciśnienia oraz odma wymienione na silikonowe
-
modyfikacja seryjnej odmy by foxrally.pl
-
przednia górna i dolna rozpórka
-
kolektor wydechowy + up-pipe „GT-spec” + thermo-tec
-
mapka ????
Zawieszenie:
-
amortyzatory STi 2002
-
sprężyny seria
-
grube stabilizatory (przód i tył)
-
powymieniane łączniki stabilizatorów na mocniejsze
-
śruby „whiteline” do ustawienia kątów tylnych kół
Hamulce:
-
kompletne hamulce od GT99 (po regeneracji)
-
klocki DS2500
-
metalowe przewody hamulcowe
-
brak ABS
Przeniesienie napędu:
-
sprzęgło 6 ramienne (spiek) + wzmocniony docisk
-
poduszka pod skrzynię STI Gr. N
-
skrzynia kłowa PPG tzn. „dog-box”
Wnętrze:
-
środek z bugeye (kompletna deska) + flok
-
zegary WRX
-
radio z STi`06 US
-
wskaźniki Toser (boost, egt, temp oil)
-
mocowania pod pasy 4ro punktowe
-
kierownica „OMP”
Zewnętrze:
-
felgi 18'' Prodrive (lato)
-
ewentualnie srebne BBS 17"" (zima)
-
duży spojler od STi ver.5
-
tylne chlapacze
-
zaślepki halogenów z STi ver.5
-
lip spojler
Buda:
-
została przemalowana na biało
-
została wyczyszczona i opspawana P.Trela/Ireco
-
została wzmocniona w kilku miejscach
|
|
|